Калманбаева Акбаян Курметовна №13 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі,Жезқазган қаласы
Жеке оқу траекториясын құруды қарастырудағы қажеттілік оның тұлғаның оқудағы қойылған мақстаттарға қол жеткізуде өзін толық жүзеге асыруға, жетілдіруіне жағдай жасайтындығында. С.А. Вдовина, Г.А. Климов, В.С. Мерлин бұл ұғымды әр баланың өз қызығушылығына, білімділігіне және педагогпен бірлесіп жасаған жұмыстарына қатысты оқу іс - әрекетінің үлгісі ретінде қарастырады. Бұдан оқытуды жекешелендіру және дифференциациялау идеясы туындайды.
Жуктеп алу (презентация):
Отредактировано Акбаян Калманбаева (2014-09-25 23:00:44)