6 саны мен цифры.
Сармантаева  Айнұр Бердібекқызы
№ 4 арнаулы орта мектебінің
Бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтың мақсаты: 6 саны мен цифрын таныстыру.
1.Білімділік : 6 санымен және 6цифрының жазылуымен, 6санының құрамымен таныстыру.
2.Тәрбиелік :Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа, шапшаңдыққа және дұрыс есептеуге, ізденімпаздыққа тәрбиелеу
3.Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерімен танымдық  қабілеттерін   дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру.
Көрнекілігі: сандар, суреттер,  геометриялық фигуралар ,интерактивті тақта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
-Оқу-құралдарын тексеру
-Психологилық дайындық
   «Күлімде  ,күн, күлімде!
   Күлсін барлық бала шат!
   Берекелі  бүгіндей
   Бейбіт  болсын  болашақ!»
-. Үй тапсырмасын тексеру
«Қар лақтыру »әдісі арқылы жүргізу
-Балалар, өткен сабақта қандай тақырыппен таныстық?
- 5 санының құрамы
-Ал 5 санының құрамын жазып жіберейік.

                             

ІІ Қызығушылығын ояту.
1 слайд(сурет бойынша жұмыс)
-Балалар, гүлдің жанында қанша көбелек ұшып жүр?.......
Тағы бір көбелек ұшып келді. Нешеу болды?.....
5-тен кейін 6 тұрады. өрнек құрастыру.              5+1
2слайд     Көрші санды тап



Санамақ  айтайық.
Үш алманы бақтағы
Кірпі алып  жинады
Ең әдемі   біреуін
Ақ  тиінге  сыйлады.
Ыдыстағы  алманың 
Санап  көрші қалғанын

ІІІ.Мағынаны тану
3слайд
-Енді, балалар,  біз бүгін жаңа санмен танысамыз. 6 саны  мен цифры  (Мұғалім 6 санын тақтаға жазып көрсетеді. Суреттер ілініп тұрады
Оқулықпен жұмыс
     

Оқулықпен  жұмыс
№1. 1-ден 6 ке дейін өсу және кему ретінде санау.
№2.  Берілген суреттін теңдік құру арқылы түсіндіру.

             5+1=6                6-1=6

№3.Оқушылар берілген фигураны құрастыратын қиындыларды дайындап қоюлары керек.
 
V. Сергіту сәті.

VІ. Дәптермен жұмыс.
№1. Оқушылар 6 санын ауада жазып үйренеді. 6 санын дәптерлеріне жазып алады.
№2.  Салыстыр .
                            5> 6
      6< 5

№3.Берілген тапсырмаға қарап теңдіктер құру.Көрнекі түрде түсіндіру.

       +1=5                       - 1=5

Салыстыру.  «Қай  топ  шапшаң?»
5см. * 4 см.             4см.  * 3см.                      2см * 4см
4см. * 3см.              6 см *  5см.                     1см. * 5см.
6см. * 5см             2см * 1см                         3см * 6см.

ІV Рефлекция
     Шарлардан   теңдік құрастыру.   
. Қорытындылау.